UNION
COLLECTION 2018

PUBLIC RELATIONS
Strategia wizerunkowa i medialna marek i osób publicznych.
Public Relations to moja pasja. Ale oprócz niej wyróżnia mnie doświadczenie
i kreatywność. Uwielbiam wychodzić poza sztywne ramy, a kiedy w coś wierze, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Moje doświadczenie zdobywałem między innymi na stanowisku Dyrektora Kreacji w jednej z najambitniejszych agenci eventowych, stąd świat event marketingu znam z każdej strony. Natomiast praca w największych wydawnictwach takich jak Edipresse oraz Burda Media nauczyła mnie jak poruszać się w świecie mediów i prasy. Projektuję kampanie wizerunkowe, dbam o relacje z mediami, pozyskuję influencerów. Tworzę kreatywne teksty - zarówno dziennikarskie, lifestylowe jak i eksperckie, piszę scenariusze. Kiedy trzeba tworzę dobry content (zdjęcia, grafiki, filmy, rolki) kiedy indziej koordynuje jego powstawanie i dbam o jego najwyższą jakość. Moje doświadczenie wsparte jest ekspercka wiedzą i warsztatem jednej najlepszych szkół PR w Europie - London School of Public Relations.

CREATIVE STRATEGY
Tworzenie kreatywnych koncepcji i projektowanie nieszablonowych kampanii.
W mojej pracy wszystko kręci się właśnie wokół kreacji, czyli umiejętności tworzenia spójnych ram kompozycyjnych, które służą różnym celom: sprzedażowym, wizerunkowym, świadomościowym etc. Moja praca to tworzenie koncepcji kreatywnych, które mają wzbudzić konkretny odbiór, konkretną emocje co daje nam strategię. Wszystko bowiem co razem stworzymy – event on-line, aplikację czy kampanię w internecie – ma na celu zakomunikować światu przekaz. Twój przekaz. Moim zadaniem jest, aby ten przekaz został zauważony i zapamiętany przez odbiorców. Tworząc koncepcje kreatywną zajmuje się również szeroko pojętym, kreatywnym content marketingiem. Ukończyłem komunikację wizualną na Uniwersytecie Wrocławskim oraz prestiżowy kurs tworzenia treści graficznych na Hamburg School of Ideas.

ART MANAGEMENT
Koordynacja i management artystyczny oraz projektowanie wydarzeń artystycznych.
Od lat projektuję i koordynuję niezliczone projekty artystyczno-kulturalne. Stworzyłem lub współtworzyłem dziesiątki wystaw, koncertów czy projektów teatralnych, przez co swobodnie poruszam się między światem artysty a światem wizerunku, mediów i twardych zasada produkcyjnych. Od kilku lat kieruję działaniami kulturalnymi oraz wizerunkowymi warszawskiej Fundacji Projekt Kobiety, w której zajmuję się aktywnością PR - pozyskiwaniem znanych ambasadorek oraz prestiżowych patronatów, tworzeniem kampanii, sesji i kontaktem z mediami. Ponad to jednak projektuję i koordynuję artystyczne projekty Fundacji - serie podcastów, wystawy, koncerty i inne przedsięwzięcia.