UNION
COLLECTION 2018
MAKSYMILIAN ŁAWRYNOWICZ
STRATEGIA I KOMUNIKACJA

Jestem ekspertem strategii kreatywnej i komunikacji. Specjalizuje się w kompleksowym dbaniu o wizerunek marek i osób publicznych oraz tworzeniu kreatywnych koncepcji komunikacji. Moje doświadczenie zdobywałem w najlepszych agencjach i wydawnictwach prasowych w Polsce.
CREATIVE STRATEGY
Kreacja to moje powołanie. Zawsze miałem pomysł na siebie. Z czasem zacząłem mieć ciekawe pomysły na innych. Wyzwaniem okazało się to, aby te pomysły świadomie kierunkować, nadawać im kształty i naginać do potrzeb wizerunkowych klienta. Tę umiejętność nazywam kreacją. W mojej pracy wszystko kręci się właśnie wokół niej. Koncepcje kreatywne mają wzbudzić konkretny odbiór, konkretne emocje. Warunek jest jeden – pomysły muszą być oryginalne. I tutaj właśnie potrzebna jest wyjątkowa cecha – kreatywność. Nie można się jej nauczyć, nie można zdobyć jej poprzez doświadczenie, nie można nabyć jej w sklepie czy przyswoić na studiach. Z kreatywnością trzeba się urodzić, a wszelkie wyżej wymienione czynności przełożyć na jej okiełznanie i świadomy użytek. To właśnie dzięki mojej kreatywności, w trakcie mojej pracy agencyjnej mogłem pochwalić się 95-procentową wygrywalnością wszystkich briefów, które trafiały na moje biurko.
PUBLIC RELATIONS
Public Relations to mój żywioł. Uwielbiam wychodzić poza sztywne ramy, a kiedy w coś wierze, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Doświadczenie i kontakty zdobywałem organicznie w największych wydawnictwach: Edipresse i Burda Media oraz pielęgnuje je i poszerzam jako PR Director w Fundacji „Projekt Kobiety”. Projektuję kampanie wizerunkowe, dbam o relacje z mediami, pozyskuję influencerów. Tworzę kreatywne teksty: dziennikarskie, lifestylowe, eksperckie, piszę scenariusze i posty na Social Media i blogi. Moje doświadczenie wsparte jest ekspercką wiedzą i warsztatem - posiadam prestiżowy tytuł Public Relations & Reputation Master renomowanej uczelni London School of Public Relations. Jestem regularnie zapraszany do wygłaszania prelekcji z zakresu kreatywnego PR-u na największych konferencjach branżowych w kraju. Świetnie czuje się również w tworzeniu contentu cyfrowego - sesji zdjęciowych, krótkich form filmowych, podcastów, rolek i postów. Posiadam szerokie kontakty w mediach i wśród osób publicznych.
EVENT MARKETING
Eventy to moja pasja. Przez 5 lat zajmowałem stanowisko Dyrektora Kreacji w jednej z najambitniejszych agenci eventowych, stąd świat event marketingu znam z każdej strony. Od lat projektuję i koordynuję niezliczone projekty artystyczno-kulturalne. Stworzyłem lub współtworzyłem dziesiątki wystaw, koncertów i projektów teatralnych, pokazów mody czy konferencji dzięki czemu swobodnie poruszam się między światem kreacji a produkcji eventów, co pozwala mi tworzyć wydarzenia niezapomniane, jakościowe ale mieszczące się w budżecie.
DOŚWIADCZENIE I REFERENCJE
Poza wiedzą stoi za mną prawdziwe, praktyczne i udokumentowane doświadczenie. Przez lata pracowałem zarówno z największymi globalnymi markami z każdej możliwej branży jak i z butikowymi brandami czy instytucjami państwowymi. W moim portfolio znajdują się projekty dla takich marek jak: marki koncernu P&G, Mercedes, Volvo, Triumh, Sloggi, Lotto, Enea, Clochee, Dior, Ciech, Mastercard, Santander, Narodowy Bank Polski, Martini, Bacardi, L’Oreal, NYX, Nivea, PKP Intercity, Dacia, Citroen, Volkswagen, Axel Springer, Netflix, VOX, Eurocash, PFR, Graal, Animex, GPW, Toyota, Orlen, Shell i wiele innych. Zapraszam do zapoznania się z kilkoma referencjami.